top of page

ביטוח בריאות פרטי מותרות או הכרח

למה ביטוח הבריאות הפרטי הוא לא מותרות ?

מי המרוויחים העיקריים מההוצאות שלנו על ביטוחי הבריאות הפרטיים שלנו ,למה כ"כ חשוב לעשות ביטוח פרטי

ועל איזה סעיפים חשוב שתקפידו מול סוכן הביטוח ?

האזרח הפשוט אינו אמור להרוויח כסף מהביטוח ,זו לא מטרת הביטוח , מטרתו, בעיקר להשיג שקט נפשי ,בידיעה שבקרות קטסטרופה המגיעה אל ביתו וכזו הנופלת על המשפחה דוגמת מחלה קשה או כל ארוע בריאותי קשה אחר ,ניתוח גדול ,היזקקות להשתלה , תרופה שלא בסל וכו יהיה לו לאדם אפשרויות טובות להתמודדות עם המצב , זכויות אשר יחזירו לו ההוצאות בהתאם לרשום בפוליסה , קדימות , טיפולים מתקדמים וכו.

במקרים רבים ,מדובר בשאלה של חיים ומוות בהם המשפחה נאלצת להשקיע את כל חסכונותייה בהוצאות על טיפולים גם אם החולה לבסוף נפטר ..

מי מרוויח על חשבוננו כמבוטחים ?

המצב היום על גבול ההזוי . אם ההוצאה הפרטית על בריאות לא ירדה לאן הולך כל הכסף הזה ,של הפרמיות המשולמות ? לבעלי חברות הביטוח כמובן ..

רשימת הרופאים הטובים בישראל היא מצומצמת ולמעשה גם קופות החולים וגם חברות הביטוח מחזיקות אותה רשימה בדיוק.

לחולה לא אכפת מי משלם לרופא המנתח, ולכן מי שמשלם לרב את שכר המנתח והוצאות האשפוז הן קופות החולים ,ובעלי החברות משלשלים לכיסם את הפרמיות הגבוהות שאנו משלמים וכדי שנרגיש טוב מפצים אותנו בסכומי כסף נמוכים יותר ממה שנדרשו לשלם קופות החולים שוב אנחנו האזרחים וגם אני כסוכן ביטוח עדיין אני לקוח של חברת ביטוח וזה המעגל ..מכעיס לא ??

אז למה בכלל לעשות ביטוח בריאות פרטי ?

התשובה חד משמעית : תעשו ביטוח פרטי על הסעיפים שהביטוח המשלים אינו מכסה : תרופות מחוץ לסל התרופות ,השתלות בחו"ל והוצאות נלוות לניתוחלטיפול במחלות קשות .

למה לשלם כפל ביטוח ?

אם אתם כבר משלמים הרבה מאוד כסף לביטוח המשלים , מאות שקלים נאמר וסביר להניח שתתבעו את הביטוח המשלים במה שאפשר אני ממליץ לעשות ביטוח פרטי רק על מה שהביטוח המשלים לא מכסה .

הביטוח הפרטי מתחייב לשלם את ההוצאות שאינן מכוסות ע"י המשלים .

הפרמיה לביטוח רפואי פרטי "משלים" נמוכה משמעותית .

משרד הבריאות חקר את הנושא ע"י דר טוביה חורב סמנכ"ל לכלכלה וביטוח בריאות וניר קידר מנהל תחום כלכלת בריאות שגיבשו המלצות ומאז הרבה תקנות ורגולציה קפדנית ואנו רואים שינויים תכופים ולטובה בשוק הכ"כ דינמי הזה .

ולסיכום :

כמו בכל תחום, ינסו למכור לכם מכל וכל וחשוב להבין שלכל אחד צרכים ויכולות משלו, והחשוב ביותר להתאים המוצר או המוצרים הביטוחיים הנכונים ביותר עבורכם שההכרח להיות מוגן בפני קטסטרופות , מחלות קשות , אובדן כושר עבודה וכו ולהעזר באיש מקצוע אמיתי שחי ונושם את התחום ואת השינויים התכופים בענף הכ"כ דינמי הזה וכזה שעובד למול מספר חברות כך שיש ביכולתו להציע אתכם ולקבל עבורכם את הצעת הביטוח הטובה ביותר .

בהצלחה .

bottom of page