top of page

מהי פוליסה פיננסית ?


כיום השוק מציע שפע מכשירים פיננסים אשר מהווים אמצעי חסכון היכול להתאים למגוון חוסכים .

פוליסה פיננסית היא מסלול השקעה אלטרנטיבי המשווק לקהל רחב אבל יכול לספק מענה מצויין לבעלי הון בעלי עושר פיננסי ויכולה להחליף את תיק ההשקעות ומסלולי השקעה אחרים או לשמש כתוספת במעטפת החסכון .


בתקופה שבה הריביות נמוכות והרווחים על הפקמים נמוכים מאוד ,אנשים מחפשים חלופה למוצע בבנקים .

לאחרונה נכנסו לשוק פוליסות חסכון קצת שונות ממה שהכרנו המשמשות כמוצר השקעה לכל דבר , הן משמשות לקהל מגוון אך אתם אלו המחפשים להשקיע סכומי כסף משמעותיים תוכלו להנות מיתרונות משמעותיים והתאמה מדוייקת לצרכים הספציפיים שלכם .


הפוליסה הפיננסית המשווקת ע"י חברות הביטוח , מהווה תיק חסכון המוצע במגוון מסלולים שונים מסולידיים ( מסלולי השקעה באג"ח ממשלתי , מקמי"ם וכו' ) ועד מסלולים בעלי סיכון גבוה ( מסלולי השקעה מנייתיים ) והיתרון הבולט הוא אפשרות המשיכה בכל זמן בהתאם לתנאי הפוליסה עצמה בין אם בימים או מס' שבועות .

ניתן להפקיד סכום חד פעמי או הפקדה שוטפת .

ניתן להפריש מהפוליסה קצבה בכל חודש בגובה מסויים מה שיכול להתאים לפנסיונרים או לכל מי שרוצה להוסיף לעצמו סכום קבוע חודשי מהכסף שהוא עצמו חוסך וממשיך לחסוך וניתן להוסיף כיסויים ביטוחיים כמו כיסוי למחלות קשות או ביטוח חיים .


יתרונות הפוליסה :


עלויות הפוליסה הפיננסית נמוכות משמעותית מקרן הנאמנות הפופולרית וניתן לעבור בה בין מסלולי ההשקעה מבלי לשלם על כך ולהנות מתנאים ניהוליים מצויינים , בתקופה של אי וודאות פיננסית והוקורונה דוגמא מצויינת לתקופה כזו ניתן לעבור למסלולים סולידיים יותר וכך להפחית את הסיכון ולהימנע מהפסד גבוה .

* דמי הניהול בפוליסה פיננסית ידועים בעוד תיקי ההשקעות וקרנות נאמנות תלויים ברמת הסיכון במוצר , בפוליסה דמי הניהול קבועים ובקרן נאמנות עשויים להשתנות

*אחד היתרונות הבולטים הוא דחיית המס , אם חוסך בקרן נאמנות מחליט לשנות את הרכב ההשקעות ולעבור מקרן אחת לשנייה , יהיה עליו לבצע מכירה עליה ישלם מס ולהעביר את היתרה נטו לקרן החדשה , בפוליסה פיננסית ההתחשבנות היא בתום תקופת החסכון וכך בעצם ניתן לעבור בין המלולים ללא ארוע מס .









bottom of page